Vi er utrolig glade for at byde velkommen til Klara Øskov Olesen som springunderviser i SMAF.

Klara er 20 år gammel og glæder sig til at lære heste og ryttere bedre at kende. “Jeg går meget op i at grundridningen er på plads, inden man springer større spring” fortæller Klara. Derfor vil undervisningen bestå af en blanding af både tekniske øvelser og banetræning. Klara har startet op til S* på sin gamle springpony Pete, som i øvrigt stadig lever i bedste velgående og har rundet 28 år. Derudover har Klara startet LA** på hest.

Vi byder Klara velkommen tilbage. Hun startede nemlig med at ride, da hun var 3 år gammel - og endda på SMAF eller HORK, som det hed dengang.

Undervisning (ca. 20 min. spring) kan købes for 150 kr. pr deltager pr gang. Prisen forudsætter, at rytteren har facilitetskort og er medlem af SMAF.

Skriv en besked til vores facebook Sportsrideklubben Mariagerfjord eller en mail til sportsrideklubbenmariagerfjord@gmail.com hvis du ønsker at vide mere til blive tilføjet til messengertråd med tilmelding til undervisning.

Springundervisning ved Klara Øskov Olesen