Kom og vær med til kæphest

Hver anden lørdag har du mulighed for at være med til kæphest her på SMAF. Kæphest er derfor lørdag i de ulige uger kl. 9.00-10.00.

Du bliver en del af et fællesskab, hvor vi har det sjovt sammen og finder på en masse forskellige aktiviteter sammen med kæphestene.

Vi laver forskellige spring og forhindringsbaner, barrel racing, højdespring, ringridning, dressurprogrammer og meget mere.

Du behøver ikke at have din egen kæphest, da vi har flere kæpheste til udlån.

Du betaler 25 kr. pr gang, du er med, og der er ingen forpligtigelse til at være med hver gang. Betaling er til MobilePay Box 2510TJ

Det kræver ikke medlemskab af klubben at deltage, så du må meget gerne invitere en ven med.

Kontakt Karina Lykke på tlf.: 21124234 for at komme med i vores Messengergruppe, hvor tilmeldingen foregår.

Vi håber at se dig