Undervisning ved berider David Amager

Du har mulighed for at få undervisning berider David Amager i Sportsrideklubben Mariagerfjord i Hobro.

David tilbyder undervisning i dressur om onsdagen fra kl. 17.00 og frem. Her deler han gavmildt ud af sine stærke kompetencer som underviser for både for yngre og voksne ryttere.

David har stor erfaring som underviser og kan bryste sig af en række imponerende resultater - bl.a. som underviser for det danske og franske paradressurlandshold.

Du kan købe 30 minutters undervisning eneundervisning for 325 kr. eller 30 minutters deleundervisning for 175 kr.

Prisen forudsætter, at rytteren har facilitetskort og er medlem af SMAF

Skriv en besked til vores facebook Sportsrideklubben Mariagerfjord eller en mail til sportsrideklubbenmariagerfjord@gmail.com hvis du ønsker at vide mere til blive tilføjet til messengertråd med tilmelding til undervisning.